روش های جدید ونوین در خرید تجهیزات دندانپزشکی
نوشته شده توسط : تجهیزات دندانپزشکی

روش های جدید ونوین در خرید تجهیزات دندانپزشکی

همیشه دغده خرید برای دندانپزشکان وجود داشته و از هر زمان که قصد خرید تجهیزات دندانپزشکی را دارند لازم است تا تحقیقات گسترده ای انجام دهند تا بتوانند به  نتیجه مطلوب در خرید برسند. رسیدن به اطلاعات مفید راجع به تجهیزات خود مقوله ی زمان بری است که باید یک دندانپزشک به ناچار انرا طی نماید تا بتواند محصولی را خریداری کند که از نظر کیفیتی پاسخگوی نیازهایش باشد.

دربرخی موارد و تجهیزات یک دندانپزشک می تواند از تجربه همکارانش که یکبار این راه را طی کرده اند استفاده نماید و با دریافت تجربه انها از وسایلی که خریده اند دست به خرید بزنند در اکثر موارد این راه حل ساده ومفید است و مدت زمان کمی را می گیرد.ولی برای دندانپزشکان تازه واردی که پا به این عرصه گذاشته اند شاید این کار محقق نباشد و انها اطراف خود افراد با تجربه زیادی را نداشته باشند تا بتوانند از تجربه انها استفاده کنند.

البته هر شرکت ارئه دهنده تجهیزات دندانپزشکی  به روش های گوناگون به معرفی محصولات خود پرداخته است.یک سری دیگر از دندانپزشکان با شرکت در نمایشگاه های تخصصی تجهیزات محصولات مختلف را مورد بررسی قرار می دهند. مزیت این نمایشگاه ها این است که برندها و محصولات مختلف گرد هم می ایند و با ارائه بروشور و کاتالوگ های مختلف اطلاعات جامعی را در اختیار دندانپزشک قرار میدهند.

در این نمایشگاه ها شرکتها افرهای ویژه ای را در اختیار خریداران می گذارند فلذا ترجیح دندانپزشکان خرید از نمایشگاه است و قدرت انتخاب بیشتری در این نمایشگاهها به انها داده می شود.البته این نمایشگاه ها به صورت دوره ای است و در طول سال تنها چند روز برگزار می شود و به غیر از ان روزها با زهم دکتر دسترسی راحتی به این منابع نخواهد داشت و بعضا مجبور است تا به روش های قدیمی خرید روی بیاورد که برایش بسیار ناخوشایند است.

از این رو شرکت های تولید کننده و ارائه دهنده تجهیزات دندانپزشکی در سالهای اخیر بران شدند تا با راه اندازی وب سایت های تخصصی به معرفی برندها و محصولات خود بپردازند. هر دندانپزشک تنها با سرچ محصول مورد نظر خود می تواند به این اطلاعات دست یابد و با ورود به این سایت ها در هر زمان از شبانه روز گویی پا به یک نمایشگاه گذاشته که به راحتی می تواند هر محصولی را پیدا کند و راجعه به اطلاعات کلی و فنی ان نیز مطالعه کند.

با راه اندازی وب سیات های تخصصی که امروزه در هر صنفی شاهد انها هستیم کار برای کاربران بسیار ساده شده و انها تنها با یک سرچ ساده در موبایل خود می توانند به اطلاعات مفیدی دست یابند.این امر وارد وارد کنندگان وتولید کنندگان نیز بسیار خوب شده است.اگر محصول جدیدی به بازار عرضه شود دیگر نیاز به صرف زمان طولانی نخواهد بود تا انرا به مصرف کننده معرفی کنیم و با قرار دادن در سایت به راحتی می توان انرا به دندانپزشک شناساند.

تجهیزات دندانپزشکی و سایر اصناف که به مردم کالایی را عرضه می کنند همه و همه نیازمند این چنین سایت هایی هستند تا بتوانند در معرفی محصولات خود موفق تر باشند و از طرفی دیگر خریدار دیگر نیاز ندارد تا با صرف زمان زیاد در ترافیک خود را به مراکز خرید برساند تا بتواند محصول مورد نظر را خریداری کند و به راحتی تنها با چند کلیلک ساده می تواند به خواسته خود برسد.

 

 





:: برچسب‌ها: تجهيزات دندانپزشكي , لوازم دندانپزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 آذر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: